Nu är det bevisat! Kaffe förebygger diabetes. Det gör bäst verkan om man drar i sig sex koppar om dagen. Jag brukar inte gilla att tro på dagstidningsartiklars tolkningar av vetenskapliga studier, men just denna känner jag på mig stämmer.
Nu är det bevisat! Kaffe förebygger diabetes. Det gör bäst verkan om man drar i sig sex koppar om dagen. Jag brukar inte gilla att tro på dagstidningsartiklars tolkningar av vetenskapliga studier, men just denna känner jag på mig stämmer.